Saturday, April 7, 2007

(מכתב שלישי: (החולה שירה

מאז שהתחלתי עם הטיפול הנטורופתי כאבי הראש פחתו בהרבה ואזור האף והפנים שלי בכללי כבר לא כואבים כמו מקודם.
יש לי פה ושם עדיין כמה כאבי ראש אבל הם לא רציניים במיוחד.
הפסקתי את הטיפול עם האנטיביוטיקה והליחה,השיעול, הנזלת והחום עברו לגמרי.
יותר נוח לי עכשיו בעבודה ובכלל ביום.
אני מרגישה מצוין ואני מרוצה מאז שהתחלתי את הטיפול.
תודה רבה.


(מכתב שלישי: (רופא סיימון דין

יפה מאוד, אני מציע שתמשיכי בטיפול הנטורופתי עד שכל הדלקות והבעיות יעברו לגמרי.
מכיוון שהמשפחה שלך בריאה הדאגה היחידה שלך היא להימנע מלעורר את האלרגיות הקיימות.
אני מפנה אותך פעם אחרונה לרופא מומחה דייב בטיסטה בשביל שיגיד את דעתו ומה צריך לעשות לגבי העתיד ואיך להמשיך בטיפול.


(מכתב שלישי: (רופא מומחה דייב בטיסטה
.אני שמח שהטיפול הנטורופתי עזר אבל זה לא הסוף
.כפי שאת יכולה לראות הטיפול חיסל את המחלות והפחית את גודלה של הדלקת
.אני ממליץ להמשיך עם הטיפול עוד כמה שבועות עד שהדלקת תעבור כליל
.מכיוון שאי אפשר להיפטר מהאלרגיות אז פשוט תמנעי מהחומרים שמעוררים אותן
.תוכלי לפנות אל ד"ר סיימון דין אם יהיו עוד בעיות בהמשך, בהצלחה בהמשך הטיפול

No comments: