Monday, April 9, 2007

(מכתב ראשון: (החולה שירה
.כבר מגיל קטן אני סובלת מכל מיני אלרגיות ובזמן האחרון נהייתי קצת מנוזלת
.והתחילו לי כאבי ראש חזקים, כעבור כמה ימים הנזלת החמירה והפכה ליותר מגעילה
.כבר כמה שבועות שיש לי ליחה בפה וכאבים נוראיים באזור הלחיים ואף
.הכאבים משפיעים עליי במשך העבודה וביום בכלל
.כאבי הראש מתגברים כל פעם שאני מתכופפת או נוגעת באזורים הכואבים
.חיכיתי זמן מה כי חשבתי שאולי המחלה תעבור מעצמה אבל המחלה לא עברה ולא נעשתה טובה יותר

(מכתב ראשון: (רופא סיימון דין
לפי הסימפטומים אני חושב שמדובר במחלה סינוסיטיס.
סינוסיטיס היא דלקת של הקרומים הריריים בסינוסים שבמערות האף
ובגלל שהאף והסינוסים מקושרים בניהם הנזלת שבהתחלה מתחילה כרגילה הופכת לרירית ומוגלתית.
הבדיקות מראות שבאמת הנזלת שלך הידרדרה והכאבים באזור הלחיים והאף שלך מצדיקה חלק מהסימפטומים של המחלה.
אני ממליץ להמשיך עם בדיקות גופניות ובדיקת הפנים והאף בזמן שאני מפנה את מכתבי לרופא המומחה בשביל שהוא יגיד את דעתו הבטוחה למקרה.


מכתב ראשון: רופא מומחה דייב בטיסטה
המחלה היא בהחלט סינוסיטיס
.את היחידה שחלית בה מהמשפחה וילדייך בריאים מה שמראה שהמחלה היא לא מחלה תורשתית
.צריך להתחיל טיפל במחלהמכיוון שהמחלה לא עברה בעצמה צריך להתחיל לטפל
.בטיפול הראשון כדאי להתחיל שימוש באנטיביוטיקה בשביל להיפטר מהחיידקים הגורמים לשיעול ולליחה
.אני גם ממליץ לשתות 6 עד 8 כוסות מים ביום
.זה רק טיפול ראשוני, עוד שלושה שבועות תבואי לבדיקה נוספת לראות אם יש שיפור במצבך

No comments: